Suprava obsahuje: presypacie hodiny, styria panacikovia, karty, hraci plan.
Hracia doba: priblizne 1 az 3 hod.
Hraci: 3-16
Ciel hry: Tym sa snazi, aby sa co najrychlejsie dostal do ciela.

Na kazdej karte najdete 6 takychto obrazkov, ktore urcuju, ako treba dany pojem naznacit.
Mimika: Pojem ukazujete, nesmiete vsak ukazat na ziadne predmety okolo, ani na casti oblecenia, iba na svoje telo. Pri mimike nerozpravate, ani nevydyvate zvuky,
Opis: Danu vec jednoducho slovami opiste, pricom nesmiete pouzit koren slova, ani jeho odvodeniny.
Kreslenie: Pojem nakreslite ceruzkou, nesmiete pouzivat cisla, ani pismena. Nemmiete pritom hovorit. Dovolene je kyvnutie hlavy, pokial druhy hrac pojem uhadol (ci uz uplne alebo ciastocne.)

Hra sa nasledovne: Ked ste 4, dajte sa do tymu 2 a 2. Vyberte si panacika a postavte ho na start. Timy sa dohodnu kto zacne. Hrac z prveho tymu si vezme akokulvek z karticiek oznacene cislami 3-5. (3-najlahsia, 4-lahsia, 5-najtazsia obtiaznost, aj ked zo skusenosti viem, ze nie vzdy to plati) a na zaciatku si moze vybrat, ktory pojem chce znazornit svojim spoluhracom.
Hrac ukaze protihracom to, co ma ukazovat, no neukaze to spoluhacovi! (toto neplati pri otvorenej hre vid. dole )Tomu mimicky znazornt napriklad pop-corn... Ak spoluhrac uhadne, tak sa tym posuva o tolko policok, kolko je na karte.
Teraz ide druhy tym a spravi to iste. Ak vsak ide prvy tym opat, musi sa pozriet, na akom policku stoji jeho panacik. Musi si teda zobrat - ak panacik stoji na bledomodrej mimike- hociktoru kartu (3/4/5). Uz si nemoze vyberat, co chce, ale to na com stoji jeho panacik.
Otvorena hra: Pokial ma hrac znazornit pojem, ktory je napasany cervenou farbou, ide o otvorenu hru. Znamena to, ze kartu nikomu neukazuje, pretoze hadat mozu vsetci, ako spoluhraci, tak aj protihraci.
Pokial pojem uhadne spoluhrac, tym posunie panacika o 6 policok.
Pokial protihrac, jeho tym sa posunie o 4 a tym ukazujuceho o 2.
Bitka: Pokial sa nahodou nejaky panacik dostane na policko, ktore je uz obsadene, tym, ktory tam stal musi ist krok spat. Toto je jedna z vyhod (aj nevyhod), ktora sa da takticky vyuzit pri vyberani karty.
3 hraci: Pokial hraju traja hraci, kazdy hra za seba a tym padom sa stale hra otvorena hra.